Kom sommar, kom!

Jag älskar snö, och jag trodde inte att jag någonsin skulle säga detta men... jag vill att snön försvinner!!! :O
Nu vill jag ha vår, rena vägar, sol och värme, blommor och fåglar...

Det snöade imorse och det är superfint när det snöar. Men jag tror att jag hade mått mycket bättre om våren kom med lite frisk luft och värmande sol :) Sitta på balkongen och läsa, kunna gå till bilen utan att halka och sist men inte minst komma närmre födelsen av bebis :D

Jag försöker framkalla sommaren genom att gå igenom våra semesterbilder från förra årets segling... Ska kanske ha som ny rutin att göra ett kollage varje dag för att solen ska fatta att den ska skina ner på oss :D

Här är då dagens fotokollage. Bilderna är enbart från seglingen och går även att hitta under kategorin "Semestern 2010" i högerkanten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0