Lyckad sås

Det blev storhandling idag. Och jag sa idag vad jag säger varje gång vi handlat klart; att detta var sista gången jag hängde med på storhandling. Men så blir det ändå att jag går där och suckar och stönar varje vecka ändå... Mitt inre litar nog inte på att Daniel kan handla allt rätt ;)

Det blev en riktigt stor handling också, vi har aldrig handlat för så mycket på en gång tror jag. Men vi köpte mycket kött och sånt så nästa vecka blir det mycket mindre att handla.

Till middag idag stekte vi kassler, kokte potatis och gjorde hemmagjord champinjonsås. Det blev jättegott!



Det dröjer inte länge innan jag går och lägger mig nu. Hade migränaura innan men är mycket förvånad att det aldrig bröt ut riktig huvudvärk. I bilen från handlingen drog jag ner mössan för alla billjus störde, så vi trodde jag skulle vara sängliggande hela kvällen men efter att jag ätit middag blev jag genast bättre. På tok för lite energi in i kroppen idag kanske, får bli bättre på att äta regelbundet...

Men jag hade däremot aura som jag aldrig hade haft innan. Jag brukar mest ha synrubbningar att jag ser lite suddigt och får anstränga ögonen för att fokusera... Men idag såg jag värsta lysande eldflugorna framför mig. Jättefint var det men läskigt att se i syne :P

Godnatt nära och kära!

(Vi satt och gick igenom båtrenoveringsbilderna och semesterbilderna nu ikväll, ååååååh vad vi längtar nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0