Min mat idag!

Idag har jag känt mig som ett matvrak :P
Fastän jag har ätit så har jag ändå blivit hungrig direkt :P
Som jag skrev igår så äter jag och Daniel olika mat ibland när han jobbar. Det är för att äta upp rester och för att tömma ur frysen lite ibland och så :) Jag hade en frystömmardag idag.

Frukost blev mannagrynsgröt med jordgubbssylt.

Lunch blev potatisbullar med lingonsylt



Sen åt jag tunnbrödsknäcke och äpple till mellanmål när Daniel åt frukost kl 15.

Till middag skulle jag haft vårrullar och ris som det stod på min meny. Men jag har inte lärt mig att koka ris på gasspis än så det blev bränt och hårt :P Så det var bara att kasta ner lite nudlar i kokande vatten. Snabbt och enkelt :P




Ny liten kvällstradition jag har är att äta lite äpple och nötter på kvällen. Gott som lite tilltugg och bra ersättning till godis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0