Nya tag

Idag väntar en bättre dag än gårdagen :)
Igår var den värsta dagen någonsin i denna graviditeten. Allt var fel och fy fan vad ont jag hade.
spenderade kvällen i soffan och sen i sängen med Tens-behandling. Och för att ens kunna sitta upp och äta var jag tvungen att ta en Citodon. Annars hade jag fått ligga neroch äta för jag kunde verkligen inte röra mig alls...

Det är både tur och otur att Citodon hjälper. Tur för att jag faktiskt kan ta en tablett och klara mig genom dagen. Men dåligt att dem funkar för jag vill ju inte ta sånna egentligen. Men har jag så ont som igår så måste jag.
Har ju ont idag med men det är absolut inte så smärtsamt att jag tänker ta tablett...

Har nyss tagit en varm dusch och nu äter jag ostmackor... Ska möta upp Pernilla om en timme så får väl snart ta mig upp ur soffan... Hon höll på att missa bussen till Göteborg, men hann i sista sekund :) Tur det...

När hon är här ska vi gå igenom alla bebiskläder, så jag lägger in ett foto nu en av dagarna :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0