Oväntad smakupplevelse

Godmiddag... Klockan är redan 12 och jag åt nästan precis frukost. Eller det var väl för en timme sen. Vaknade vid halv 10 men min nya vana verkar vara att bara ligga kvar i sängen och känna lillemans sparkar ett tag :) Det är himlans mysigt!

Och nyårslöftet håller jag till punkt och pricka. Att äta bättre. Startar varje morgon med gröt och fruktjuice. Men idag blev det en mycket märklig smakupplevelse. Fråga mig inte hur, men på något sätt hade en rätt stor vitlöksbit lyckats ta sig ner i min gröt... Jordgubbssylt och vitlök passar inte ihop :P

Nu har jag slappat lite i soffan, blir nog så en stund till. Är lite yr idag med, var det igår också. Vet inte varför, men allt går väl lite upp och ner så...

Funderar på om det finns någonstans jag och Daniel kan åka sen på något ärende eller så. Jag måste komma ut lite idag, men gatorna är belagda med ett fint lager is så ensam vill jag inte gå ut och helst inte behöva gå för långt på isen heller...
Ikea kanske? Vi behöver matskedsmått, haha tror ni jag får dit honom för den sakens skull? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0