Spikmattan nästa

Jag har datorn på låren och kan knappt se tangenterna för magen längre :P

Har ätit lite taco och sett på TV hela kvällen... Trist att Danmark förlorade matchen, men det kunde ju varit värre, att Sverige förlorade finalen... Så inget jag bryr mig om nu i efterhand :) Spännande match dock med otroligt många mål!

Min rygg och jag är inte vänner. Vi visste att detta var sista gången vi åkte till Skåne för min rygg vill inte mycket nu mer. Åka bil är inte kul och jag har så ont nu ikväll att jag helst hade velat ta en värktablett, men ska försöka med spikmatta och sömn först. Värktabletter får vara sista utvägen om jag skulle vakna inatt och ha jätteont...

Så nu ska jag strax förflytta mig från soffan till sängen och ligga på spikis där när jag ser lite på TV. Och så hoppas jag på en del sömn inatt...

Imorgon är det ny vecka både rent veckormässigt och så graviditetesmässigt. Kändes som jag precis gick in i vecka 26 men imorgon är det vecka 27. Jag hoppas det fortsätter så här snabbt för nu längtar jag så sjukt mycket efter att få ligga och kramas med en bebis här i soffan!

Godnatt! Ska försöka ta ny magbild imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0