Sunshine

Nu är även jag vaken :)
Och ute strålar solen från klarblå himmel...

Jag vaknade 10.45 efter att ha sovit sen innan midnatt, gött :) Med ett litet avbrott när Daniel kom hem...

Fredag idag, för många en bra dag då helgen börjar :P Men jag märker inte av vilka dagar det är längre. Dels för att jag inte har något inbokat i almanackan och så jobbar ju Daniel varannan helg så helger är egentligen inget speciellt här. Julia kommer varannan helg men jag är helt dagvill nu när hon var här tidigare i veckan, då trodde man det var helg då :P

Men idag kommer antagligen Julia igen, vi skulle höras av senare så skulle hon få bestämma. Om vi ska hämta henne så ska vi även köra och köpa en massagedyna till mig :D Jag längtar så mycket efter en sån... Är rätt stel i musklerna i rygg och nacke, inte minst nu när jag är still mycket så massage varje dag skulle jag aldrig tacka nej till...
Och så är det Australien-tema i helgen så det ska vi fixa lite med :)

Nu ska jag slappna av 10-15 min sen försöka få diskat det jag inte orkade med igår...
see yah sunshine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0