Tårar och pizza

Ursäkta dålig (ingen) uppdatering idag. Med risk för att bara gnälla och vara pessimistisk så besparar jag er så många inlägg... Jag kan däremot meddela att jag inte kommer försöka simma igen...
Jag har värsta dagen ever i mina fogar, det gör så ont att jag gråtit flera gånger och helst hade jag bara velat sova mig igenom dagen...

Jag kan knappt ta mig från sovrummet till köket, kan inte resa mig själv ur sängen och kan varken ta på mig byxor eller skorna själv... Vi skulle fixat massor i lägenheten idag. Daniel har jobbat på som ett djur, jag har på sin höjd kunnat räcka honom hammaren... Men fint har här blivit, han är duktig min Daniel!

Huvudvärken igår släppte inte som jag trodde den skulle göra när jag somnade igårkväll. Istället vaknade jag några timmar senare med migrän. Har bara hänt en gång tidigare att jag vaknat mitt i natten med migrän... Fick bli en stark värktablett, trots att jag vill undvika det i största möjliga mån. Men jag skulle aldrig kunna somna om, och när tabletten väl börjat hjälpa somnade jag gott och sov många timmar...

Middagen ikväll är inställd :P Vi skulle haft stekt kassler och potatis men jag kan inte stå upp och Daniel har kämpat hela dagen så vi ska beställa pizza...

Trevlig kväll! Mig hör ni av imorgon när jag är piggare och inte har ont... Imorgon kommer ju Pernilla upp till Göteborg så jag hoppas på att iallafall kunna möta henne inne i stan och äta en lunch...

Glöm inte handbollen ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

ja imorgon kommer jag :D ska bli så skoj att se hur ni bor och umgås lite!! :D

2011-01-18 @ 19:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0