Trasig SD-läsare

Har haft en trevlig dag idag med Pernilla... Vi åt lunch på Subway och sen passade jag på att köpa lite nya kläder till mig själv. Sorterade garderoben i helgen och insåg att det inte var mycket kläder kvar som passar mig nu... Känns kul med lite nytt. Och så blev det en body och strumpor till lilleman :) Så nu har vi strumpor också!

Eftermiddagen och kvällen har spenderats hemma. Vi åt schnitzel och kroketter till middag och till efterrätt gjorde vi kladdkaka :)

Och så har vi gått igenom alla våra bebiskläder. Vi borde önska oss ett stort barn för vi har mest kläder i storlek 62 :P 14 bodies i den storleken tror jag det var, och fler är på väg hit också haha... Får bli lite storlk 50-56 shopping...

Har fotat både kläder och middag men tyvärr får ni inte se då min SD-läsare i datorn lagt av igen. Men jag hoppas att det löser sig till imorn för ni måste ju få se alla våra fina kläder, plus dem jag köpte till mig själv idag!

Pernilla somnar hela tiden här bredvid mig och Tulton ligger och sparkar som en tok i magen (men slutar ju såklart varje gång Pernilla försöker känna något :P) så jag tror vi går in och lägger oss strax. Jag ser nog TV en stund och myser med Tultons sparkar lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0