Vår meny vecka 4 och 5

Haha det där med att handla 5 grejor utöver det vanliga höll ju inte riktigt ;) Men vi köpte inget onödigt, men jag hade glömt skriva upp några saker på listan.
Ett av våra nyårslöften var att försöka pressa ner våra matkostnader lite. Nu vet jag inte alls vad vi låg på innan tyvärr, men denna månaden landar vi på mellan 2500-3000:- i matkostnader. Vi trodde att det var det vi hade innan men nu har vi verkligen tänkt på vad vi handlar plus att vi köpt mindre färdigmat så vi har nog legat på 500-1000:- mer innan i månaden...

Men här kommer iallafall vår meny för denna och nästa vecka!



Anledningen att söndagen bara har ett frågetecken är för att vi inte alls vet hur vi ska göra då. Om jag mår bra åker vi hem på söndagseftermiddagen, men har jag jätteont stannar vi till måndagsförmiddagen. Och även om vi åker hem på söndagen kanske vi hinner äta med mamma och pappa innan avresan. Och på vägen hem kanske det blir Mc'Donals eller så, så ett frågetecken var bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0