33,5 timme kvar

Vilken natt!
Vi la oss runt halv tolv inatt, sen vaknade ingen av oss minsta lilla förrän 4.55. Då väckte Daniel mig för att fråga om Milton fått mat inatt. Det har aldrig hänt innan att Daniel vaknat först av oss när Milton gnällt :P Jag måste sovit djupt.

Iallafall skulle ändå Daniel ändå gå upp för att åka till jobb så han gjorde mat till Mille och sen matade jag honom. När Daniel stack till jobb somnade vi om och vaknade sen kvart i tio... Helt okej! ;)

Nu ligger Mille i soffan, jag har ätit frukost och nu måste jag starta upp dagen i racerfart. Det är en massa kvar att göra. Jag måste framförallt börja städa här hemma så att vi kan ställa all packning någonstans samt kunna gå runt här utan att skada sig. I flera dagar har nu vårt gamla sittbrunnskapell legat över hela hallgolvet och jag har trampat på några knoppar skitmånga gånger, det gör så ont. Nu ska det bort :P

Sen ska vi även till BVC klockan ett så i samband med det gör jag en del ärende också.

När Daniel kommer hem halv sju ska han åka några vändor till båten med packning och gummibåten så då måste jag ha packat en del. Jag tror detta är en pizzadag, Daniel ska ju upp och jobba imorgon igen och vem av oss hinner stå och laga mat idag :O

Nu måste jag starta! Låter dock som att det blir depåstopp i soffan direkt för att fylla på Miltons tank ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0