Färdigshoppat till Milton

Godmorgon!
Jag är uppe FÖRE Milton, hör och häpna. Men vi fick en bra natt efter flera jobbiga nätter. Lillpysen har inte varit sig själv på flera dagar så det har varit lite jobbigt. Han har varken sovit eller ätit normalt och bara varit ledsen och man har för allt i världen inte fått lämna honom ensam eller ens lägga ner honom. Så jag har inte fått mycket gjort i helgen, typ ingenting faktiskt.

Enda gångerna han sovit en längre ti har varit i vagnen. Så det har fått bli promenader och med det shopping haha :P Jag får snart börja gå åt andra hållet och gå skogspromenader istället ;)

Men nu inatt sov han först mellan 00.30 till kl 6 och somnade sen om och sov till 10. Bra för Milton om inte annat så kanske han kan bli sig själv igen. 

Men nu är det färdigshoppat till Milton inför semester. Vi har fått gå igenom hans grejor och kollat vad vi behöver mer av. Bland annat hade han inga helvita bodies i rätt storlek så det fick jag köpa. Vitt är alltid bra att ha för det passar till allt. Kom på nu att vi faktiskt inte har någon solhatt ännu, det måste vi såklart fixa så han inte bränner sin stackars nacke när vi har honom i famnen... Men jag har inte hittat några fina och bra, någon kanske har tips?

Här är kläderna som köptes igår. Några av plaggen är beställda på internet och kom i förrgår.



Sen köpte jag lite böcker på bokrean. En bok om barns utveckling som vi ska läsa och lära av och sen barnböcker till Miltons rum. När vi kommer hem från semestern ska vi ta tag i det rummet ordentligt och göra det Milton-fint och barnvänligt :) Det ska bli så kul att få fixa!
3 av böckerna är svenska popup-böcker, 2 är engelska böcker varav en är skitrolig att läsa, ska fota en av sidorna så ska ni själv få se, sen köpte jag en bit-mina en klassiker han bara måste ha :P och nedan på bilden även 2 underlakan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0