Godmorgon!!

Här är vi uppe med tuppen efter en lång natts sömn. Milton sov 7 timmar och 45 minuter i sträck, det är rekord hittills :) Trist bara att min kropp är så inställd på att han ska vakna så jag låg klarvaken en hel timme vid halv sex för att jag trodde han skulle vakna och vilja ha mat :P

Vi märkte ju att han sov mycket bättre i båten, så vi har provat att framkalla nästan samma miljö hemma, har en fläkt som står i fönstret så rummet blir skönt svalt. Så nu sover han bättre även hemma.

Nu precis


Idag hoppas jag på hyffsat väder (alltså inget regn) så att jag kan ta vagnen och gå ut och göra lite ärende. Jag ska även beställa nya tyger och plocka upp här hemma. Och helst sy lite också :)
Vi får hoppas att Milton är på bättre humör idag :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh vilken liten sötnos!! Stora grattiskramer till er <3

2011-07-08 @ 22:18:06
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0