Segt och varmt

Jag kommer verkligen inte igång här idag. Hade rätt höga ambitioner att både städa, gå ut på promenad, shoppa lite och sy. Men värmen gör en sååå slö!
Jag vill verkligen ha fixat här hemma åtminstonde innan Daniel kommer. Han jobbar ju 12-timmarspass så jag fattar att han inte orkar göra något efter denna varma dagen. Men nu har han bara 5 jobbpass kvar innan vi åker :)

Nu är det knappt 3,5 timme till han kommer hem, ska jag åtminstonde plocka upp från golven samt diska. Det borde jag orka :) Och mat ska lagas. Hade tänkt göra kyckling i ugn, men av samma anledning som innan, det är förvarmt. Vi har gasspis och ingen köksfläkt så köket blir över 30 grader varmt så fort vi startar spis eller ugn. Detta är egentligen en sån dag jag bara vill slippa laga mat och gå till pizzerian. Men det börjar bli lite mycket pizza igen i våra liv :P Fast vi har lovat oss själva att när Mille börjar äta vår mat är det slut på pizza, han ska inte få följa med i våra dåliga vanor... Så vi får äta upp oss ordentligt på pizza nu haha!!

Jajks... Soffan lockar... Meeeeen jag SKA göra något vettigt innan!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Wilburs mamma ♥

Tyvärr så kan jag inte göra så mycket åt värmen, jag försöker vädra ut och så men det är ändå varmt. Som tur är så sover han bra på nätterna iaf, det är lite svalare då. :)

2011-07-05 @ 22:43:46
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0