Fixardag

Musiken är på och en mätt Mille har somnat. Perfekt upplagt för att få fixat en del här närmsta timmarna :)
Daniel är iväg och hämtar Julia och ikväll ska vi hålla kalas för henne :) Minns ni hennes kalas förra året? :)

Ikväll bjuder vi på taco och tårta och så blir det ju till att titta på fotboll också :) Och jag har den perfekta bodyn att sätta på Mille när matchen börjar ;) Får visa den sen!

Nu har jag precis slagit in presenterna till Julia och ska börja städa upp här. Och förbereda tårtorna som vi inte gjorde igårkväll. Och så ska Mille bada. Shit allt det där på 2 timmar. Men men jag hinner det jag hinner :) Kalaset är ju inte förrän klockan sex ikväll så Daniel hinner ju komma hem och hjälpa till att fixa också!

Gossen just nu!


Kommentarer
Postat av: fredrica

Sikken söt liten bebis ni fick (:

2011-06-07 @ 00:59:19
URL: http://rica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0