Grodan sover

Så här har Milton legat och sovit nu i flera timmar :) En liten groda är han allt hehe...




Vi har nyss ätit middag, för en gångs skull utan en bebis som just då vill ha massor med uppmärksamhet ;) Vi åt fisk och potatismos. Nu är det snart fotboll (Sverige-Finland) och jag tror vi tar fram lite chips och dipp som vi egentligen skulle haft i helgen...

Nu är Daniel ledig ända till söndagmorgon så förhoppningsvis kommer vi få ordning en del på båten så att den snart är redo för premiärtur! :)

Nu ska jag ut och mysa med min underbara i soffan! Gäller att inte glömma bort vårt förhållande också! I slutet av graviditeten satt vi varje kväll och såg på teve tillsammans ihopkrupna. Men sen Mille kom så har han fått all fokus! Men ikväll ska jag inta en plats nära Daniel :) Mille får ligga på någon av oss och mysa han också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0