Im impressed

Jag är riktigt imponerad över mig själv ;)
Jag brukar vara ganska...hrm...seg när jag ska komma i ordning när vi ska iväg.

Men idag har jag en specifik tid att passa (annars brukar det mer vara att vi ska handla och sånt där man inte har en tid att passa) och då helt plötsligt är jag klar för tidigt. Eller jag ska inte ropa hej innan jag är över bäcken men jag är på god väg :)

Ska ju på ny utflykt idag med samma mamma och son som igår, bara det attd et idag ska med ännu fler mammor och bebisar.
Jag har gjort en pastasallad jag ska ha med, jag har fixat med vatten till Milles mat-termos och jag har packat skötväskan.

Nu ska jag bara byta om samt klä på en Mille som fortfarande sover. Att det gått så smidigt att packa och fixa är till stor del för att han faktiskt gör just det - sover! Allt går mycket saktare när man ska gå in till honom en gång i minuten...

Men det är fint väder så detta blir nog också en kanondag! Men jag tror nog allt jag får ha t-tröja idag och inte linne, för mina axlar är rätt röda nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0