Kvällspromenad i terräng!

Efter maten var vi båda trötta och höll på att somna på sängen. Men att somna klockan åtta blir aldrig bra :P Då vaknar man alldeles för tidigt dagen efter.
Så Daniel kom med förslaget att gå en runda. Det har ju inte blivit av sen vi flyttade hit pågrund av min kropp!

Så det var på med en tröja och gympadojjor så begav vi oss ut med vagnen...
Och vilken runda det blev sen, i värsta terrängen i skogen. Knappt några stigar ens och Mille låg och hoppa i vagen ;)

Detta var en smal stig, men ändå mer befintlig än många andra stigar vi gick på :P


Och så här fick det bli på vissa ställen!





Men det var en härlig runda. Skönt att komma ut och röra på sig! Och när det är en så fin kväll också...
Min kropp klarar verkligen av mycket mer än jag trott och hoppats på! Risken fanns ju att jag skulle bli sämre efter förlossningen men det verkar jag inte bli. Kan röra mig ganska fritt. Det enda jag märker är att jag haltar lite med mitt högerben. Det hänger inte riktigt med än. Har haltat på det nu i så många månader så kroppen har ändrat gångstil lite. Måste öva tillbaka. Och få upp styrkan i det antar jag då det nu halkar efter lite när jag går.

Nu ska vi lägga oss! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0