Lite ordning

Godmiddag!

Här har vi bara varit uppe i snart 2 timmar. Men jag trodde aldrig jag skulle få somna om imorse. Mille bara gnällde och gnydde och ingenting passade... Men till slut så somnade han och då passade jag också på att sova en stund till. Att det skulle bli flera timmar kunde jag aldrig ana.

Känner mig mer utvilad än på väldigt länge. På över en månad vill säga :P

Nu går jag runt här och plockar upp i lägenheten, tänkte slå till med en dammsugning idag! :P Milton ligger och slappar på soffan. Kanske ska vi gå ut och gå med vänner sen. Vi har blöjkris här snart så jag måste komma iväg till en affär...

Ännu fler underbara leende har han avfyrat idag. Glader :) Helt underbart och min kärlek till honom växer sig större och större för varje leende! <3

Nu ska jag fortsätta här hemma medan han är lugn och snäll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0