Nytt mode

Daniel kom hem och käkade lunch och hämtade mig och Mille i eftermiddags. Det var fint väder och jag ville komma ut lite idag. Masten tog vi ner till mastkranen och spridarna åkte på och masten tvättades.



Imorgon blir det påmastning :)

Lillkillen sov gött i min famn där ute. Frisk luft är bra, men han var gnällig fram till jag tog på honom filten så lite kallt var det nog...



Och han är visst kräsen också. Mjölken får inte vara för kall inte. Då spottas den ut ;)

Nytt mode är ju också att en kräkhandduk hänger i fickan jämte mobilen ;)




På vägen hem hämtade vi pizza då klockan sprang iväg. Vi kom inte ifrån Björlanda förrän vid åtta. Vrålhungriga. Så att åka hem och börja laga mat var det inte en tanke på.

När vi skulle duka ut på balkongen såg vi att vi hade haft balkonginbrott av fåglar :P Igårkväll glömde vi en halv muffins och några godisbitar ie n skål där ute. Godiset var borta och muffinen var fullständigt söndersmulad :P



Riktigt goda pizzor :D




Nu ska vi äntligen mysa ner oss i soffan efter en jobbig timme med Mille. Han har varit allt annat än nöjd och vi har testat allt. Efter att ha provat allt kom det en väldans rap och sen har han varit nöjd. Stackarn hade väl ont i magen av all luft! Nu är det frid och fröjd här och vi ska se teve och äta godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0