Puh!

Äntligen är tvättiden slut. Det känns som man är gravid igen när man springer med honom i bärsjalen upp och ner för våra hemska trappor :P Och tvättstugan är ute på gården så det är en bit att gå när man har bebis och tunga påsar med sig...

Det är en gnällig kille idag också. Inget duger riktigt, förutom bärsjalen. Men jag kan inte ha honom i den långa stunder för det känns i rygg och nacke och det blir tokvarmt, vilket inte är bra för någon av oss...

Jag som hade tänkt få mig en snabbdusch :P Får se hur det går med det... Får ta en riktigt riktigt snabb dusch och hoppas han kan sova eller ligga och titta de få minutrarna...

Nu gör jag lunch, pasta med pesto blir det! Snart bär det av mot BVC och läkarbesök för Milles del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0