85%

Herrejisses, redan ny vecka också. Idag går jag in i vecka 35 och det är 41 dagar kvar till BF. Shit :D
Natten var som sagt underbar med mycket sömn och inga uppvaknande, foglossningen har återigen släppt sitt bitande grepp om mina höfter, dock har jag kvar en del ont i benet och upp i ena skinkan. Blodtrycksfallen har nog lättat men återkommer när dem själv vill.
Om det bara var tillfälligt eller bestående vet jag inte men igår hade jag även halsbränna, kan dock ha varit magsjukan som gav mig det också.

Men förutom en mycket tung mage och givetvis svag kropp efter all foglossningsvila så har jag inte mycket problem alls :) Det är långt ifrån lätt att vara gravid, jag ljuger om jag säger annat, men i efterhand kommer jag nog se ljust tillbaka på denna tiden ändå. Lillkillen rör sig otroligt mycket i magen och det är helt underbart att se och känna rörelserna!! Det kommer jag nog minnas mest och bäst av allt!


Här kommer några osminkade kvällsbilder på magen, tagna nyss :)



  •  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 08-May-2011 
  •  Du är gravid i vecka 34+0
  •  Bebisen väger c:a 2437 gram.
  •  Bebisen är c:a 46,5 cm från hjässa till fot.
  •  Du har klarat av 85% av graviditeten.
  •  Du har 41 dagar till förlossningen.
  •  Din första trimester varar från 01-Aug-2010 till 30-Oct-2010
  •  Din andra trimester varar från 31-Oct-2010 till 27-Jan-2011
  •  Din tredje trimester varar från 28-Jan-2011 till 08-May-2011


  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0