Dra på trissor

Jag har inte fått något blodtrycksfall idag :)
Kanske inte låter så speciellt men det är det. I många veckor nu har jag fått det varje förmiddag efter frukosten. Jag blir tokyr och svimfärdig och måste ligga ner och helst somna för att bli av med yrseln.

Men fick ju rådet att äta något litet bara så att kroppen kom igång sakta. Igår fick jag bara lite yrsel och idag har jag inte känt det alls. Så det går åt rätt håll!

Givetvis kan det komma senare också men det är en positiv vändning att jag ej fått det ännu! :)

Det blir inget stan idag, skulle fikat med några kompisar men flera fick hoppa av pga förkylningar/foglossning. Så vi bestämde nästa söndag istället! Mig gör det ingenting, jag är ju i en trött period och ligger gärna i soffan.

Ska ta ett bad strax! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0