Faaaan

Bakslag :(
Idag när vi var ute och gick i en affär så bara högg det till i ryggen och nu har jag jätteont igen :( Alvedonen som läkaren skrev ut till mig funkar föga. Det enda som biter på smärtan är Citodon men det ska man ju undvika sista graviditetstiden. Ska träffa barnmorskan imorgon, får se om vi bokar in en ny läkartid.

Jag blir så arg och besviken när jag har ont, allt känns bara hopplöst.

Har iallafall köpt mer tyg idag så om jag kan röra mig lite imorgon så kan jag iallafall sy. Daniel ska försöka springa milen i skogen så han är ju borta ett tag mitt på dagen. Just nu är han och hämtar pizza. Jag är grinig av värk och han blev grinig av hunger så han löste det på det sättet :P

Ikväll blir det soffläge, värktabletter, spikmatta och tens för min del. Vi ska på första föräldragruppsmötet imorgonbitti så jag får lägga mig tidigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0