Fler mössor ;)

Hur många mössor behöver en bebis hehe :P
Daniel säger att vi inte behöver fler så jag får väl börja ta upp beställningar istället :)

Jag har gjort några till idag, så nu har vi detta gäng med mössor



Har redan några till på G, men funderar på om jag ska göra dem i lite större storlek så kan man ha dem som sommarmössor på båten. Det blåser ju ganska mycket när man seglar så det kan vara skönt att ha något på huvudet då :) Det har ju jag också, dels för att det blåser in i öronen och dels för att håret inte ska flyga överallt :)


På bilden nedan har jag både mössa och luvan på jackan uppe. Men så blåste det också halv storm och var skyhöga vågor :P Googles fick jag ha för Daniel aldrig varnade om brottvågorna som kom. Han duckade, men jag satt bakom honom och blev översköljd hela tiden! :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur har ni tänkt göra med bvc den första tiden eftersom ni ska ut i segla såpass tidigt efter ankomsten?

2011-03-15 @ 07:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0