Hoppsansa :)

La mig i soffan för att vila innan vid halv tio. Var nog rätt trött för jag vaknade och gick upp tjugo över ett. Så nästan 4 timmar sov jag :)
Min tanke var attjag skulle hunnit med både ett bad och lunch innan Daniel kom upp hehe... Men han kommer upp strax så jag får äta lunch när han äter frukost så får jag ta badet efteråt...

Jag sitter här just nu och funderar på om jag ska ta en runda ner till Skåne trots allt... Ville ju inte det innan pga foglossningssmärtan. Kunde ju knappt sitta i en bil och tanken på tåg/buss var ju otänkbar. Men nu när jag känner mig bättre så skulle det vara kul att komma ner. Lite sällskap om inte annat, blir ju många långa ensamma timmar här hemma när Daniel jobbar.

Vår tanke är isåfall att jag åker ner den 29 eller 30 mars och så kommer Daniel och Julia efter den 1 mars. Och att vi sen åker hem tillsammans den 3 mars... Ska prata med Daniel om det lite till idag, sen får jag nog boka biljetter isåfall...

Nu ska jag gå in och väcka honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0