Lugn kväll

Jag spenderade en del av min dag framför vasken idag och diskade. Fint i köket blev det och jag tycker verkligen att det är mycket roligare att gå ut där nu... Och att laga mat är inga problem då man har stora lediga ytor och rena skärbrädor och knivar.

Men så varför diskar vi inte oftare då? :P Det är frågan... Ingen av oss finner det roande och jag är väl den som finner det mest roande att ta fram massvis med redskap när jag lagar mat :P Så det blir fullt på bänkarna snabbt. Men idag tänkte jag diska upp efter att jag lagat mat så får det iallafall vara fint ännu en dag :)

När Daniel åt frukost åt jag en omelett med kyckling, lök, vitkål och curry.

Sen åkte vi och veckohandlade och kom innanför dörren för 20 min sen och då fick Daniel skynda iväg till jobb...

Min kväll blir nog väldigt lugn. Inget planerat och imorgon ska jag in till stan så jag ska nog passa på att vila kroppen... Middag och sen slapp i soffan får det bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0