Min kväll igår

Godmorgon!

Nu är jag vaken och sitter här med en ostmacka. Håller på att prova en nytt sätt att slippa blodtrycksfallen. Jag ska äta något litet först och sen efter en stund äta mer... Får prova några dagar innan jag vet resultat. Detta är andra dagen bara!

Vi har problem med vårt internet på kvällarna. Eller mottagning överhuvudtaget till lägenheten. Hemtelen och internetet slutar fungera och jag får kass mottagning på mobilen. Och det ligger ju inte ens under samma nät. Mysko är det!

Så jag kunde inte lägga in denna bilden igår innan jag la mig. Så här spenderade jag iallafall min lördagskväll. Liggandes i soffan med tända ljus, melodifestivalen och godis =D Jag har fått lite dille på dumle och gelehjärtan just nu...




Nu ska jag ta det lugnt på förmiddagen för att undvika blodtrycksfall, sen ska jag duscha och antagligen dra mig till stan en liten kortis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0