Mörkret faller

Nu börjar det bli mörkt ute och jag sitter här ensam och har inget att göra. Deppigt värre :P
Jag tycker bäst om när det är ljust ute, ensamheten blir mycket mer påtaglig när mörkret faller. Då slutar barnen leka på gården och det är inte samma rörelse på folket utanför.

Till lunch åt vi det sista av både smörgåstårtorna och tårtorna :) Gott gott!!!

Sen fick jag den lovade massagen :)

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Det är inget bra på TV idag, symaskinen står nerpackad i sovrummet och jag vill inte bära den ända till vardagsrummet. Finns säkert lite smågrejor jag kunnat göra men kroppen skriker åt mig att vila. Jag är trött idag, sov riktigt dåligt inatt. Så det får kanske bli en film i soffan istället.

Iallafall så ska jag äta av den goda köttgrytan idag :D Medan potatisen kokar hade jag ju kunnat diska upp det som finns i köket. Vi har kommit på (kors i taket) att om vi hela tiden diskar upp och städar upp efter oss så slipper vi storstäda :P Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0