Så nära men så långt borta!

Det blir bara mer och mer verkligt ju mer grejor vi köper hem. Men också lite mer otåligt, nu vill man ju ha bebisen också :D
Men jag märker att det händer nya grejor med kroppen varje dag nu, så jag får nog erkänna att det känns lite marigt att åka ner ensam till Skåne hehe... Jag får inte mer sammandragningar nu, men dem är mycket starkare och känns mer. Och det trycker på allt mer, så om han inte var helt fixerad innan så känns det som att han är det nu för det hugger och ilar långt ner i magen...

Här är gårdagens och dagens inköp, förutom sängkläderna som vi haft ett litet tag, Men inuti påslakanet ligger det täcke vi ska ha till vaggan.


Täcke, handdukar, zinksalva, bomullspinnar, blöjor, skötbädd, alvedon och våtservetter!



Så nu kunde vi bocka av några grejor på listan!

 


Nu ska Daniel ut och jogga, jag får väl städa upp lite och sen ska jag börja på maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0