Solsken

Natten blev bra. Sov i drygt 6 timmar i sträck innan Daniel kom hem. Med det menar jag att jag inte vaknar och ligger vaken eller behöver gå upp. Jag vaknar ca en gång i timmen när jag vänder på mig men somnar så snabbt så jag anser att det är att sova i sträck :)

Efter att han lagt sig somnade jag om och sov i drygt 3 timmar till. Så en helt klart godkänt natt!

Solen strömmar in i lägenheten!







Det ser jättemysigt ut och det är varmt i lägenheten. Jag gick ut på balkongen för att känna på solens strålar och till min stora besvikelse så blåser det kallt. Så det blir nog inte jätteskönt att sitta där ute idag tyvärr :( Inte i flera timmar iallafall, kanske en liten runda sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0