Sömntuta

Jag vaknade hur pigg som helst kvart över sex imorse. Dock jätteklibbig, har senaste veckorna börjat bli sååå varm. Det vänder väl hastigt när bebis är ute sen. Förr sov jag alltid i t-tröja, nu har jag knappt täcket på mig alls och gärna öppet fönster.

Daniel kommer ju hem halv sju så jag försökte inte ens somna om. När jag hörde bilen så rullade jag upp och vinkade. Det var inga andra bilar i närheten så det vara bara han som såg mig, men han sa att det syntes tydligt att jag inte hade någon tröja så han var rädd att någon skulle köra av vägen haha :P

Vi låg och snackade länge och när han ville sova så tänkte jag gå upp, för jag trodde inte jag skulle kunna sova mer. Men plötsligt så vaknade jag kvart i elva :P Så jag sov flera timmar till hehe...

Men det är bra att sova massor nu ju så jag laddar energi. Ladda energi ska jag fortsätta med strax då jag ska ta med frukost ut på balkongen och sätta mig i solskenet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0