Storstädning

Vi lever, trots att jag inte uppdaterat här ;)

Jag har ett helt annat liv nu när jag kan röra på mig och hitta på saker, så jag orkar/vill inte ta mig tid till datorn och teve.

Igår var vi och storhandlade inför helgens kalas :) Men jag kan inte avslöja vad vi handlade eftersom vi håller det som hemlis för familjen vad vi ska bjuda på! Ni får se foto på söndag vad vi bjöd på!
Efter handlingen och lite vila hemma så åkte vi till Daniels föräldrar. Blev bjudna på middag och satt där ett par timmar och snackade.

Idag är det storstädning för hela slanten som gäller. Eller ja, förutom just nu, vi ska se dam-stafetten.
Men för övrigt ska hela lägenheten bli tipptopp. Tänk om Daniel hade behövt göra allt det helt själv, stackarn.

Sist men inte minst, ta er tid att uppskatta allt vad ni kan göra! I flera månader har jag knagglat mig fram med smärta och kryckor. Det har varit med pina som jag rest mig ur soffan, jag har inte kunnat sitta upp en hel middag.
Idag har jag både dammsugit och tvättat fönsterna... Jag uppskattar min kropp så mycket nu! Du vet inte vad du har förrän du inte har det längre... Jag har fått tillbaka min kropp mycket tidigare än väntat och jag vill göra allt jag inte kunnat göra på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0