Strålande sol!!!

Har invigt min nya solstol idag på balkongen. Solen strålar från klarblå himmel idag. Vinden är stark men jag hittade lä på balkongen :)
Solade ansiktet och magen :) Eller mest magen för jag tog med mig en tidning ut som jag låg och läste och då skymdes ju ansiktet. Men så gött att kunna sitta ute i solen! Det är ett mycket bra sätt att tanka energi!

Idag är det 45 dagar kvar till BF. Bebisen har idag legat högt upp och tryggt mot revbenen och lungorna så det är lite tungt att andas... Andningen har varit tyngre nu kanske en vecka, det är väl för att bebisen växer och växer så det är nog bara positivt :)

Nu käkar jag ett äpple och sen ska jag ta en dusch innan jag väcker Daniel... Antar att vi tar oss ut en runda idag i solen, så jag ska nog inte sitta där för länge nu innan. Får ta lite i taget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0