Vacker dag!

Vi har haft ganska fullt upp idag. Först nu kan jag andas ut lite i min ensamhet! :) Bara jag och tystnaden är hemma...

Kvällssolen avbildad från våran balkong alldeles nyss! Så här fint har det varit hela dagen!



Efter frukost ringde en gammal jobbekompis till Daniel och sa att dem var en man kort på innebandyn. Bara skojmatch så inget allvarligt men han frågade om Daniel kunde hoppa in och spela lite. Rätt kul för Daniel sa senast igår att han var sugen på att börja spela innebandy på hobbynivå. Han är ju elitspelare sen innan... Bara för att ha en hobby och lite lagträning...
Jag och Julia hängde på ut i det fina vädret för att slippa sitta hemma och vänta. Han skulle spela i Haga och där är så fint. Jag skäms nästan att jag bott i Göteborg 3 år utan att ha gått runt i Haga. Vackra gamla byggnader och när solen gassade fylldes gatorna och uteserveringarna med folk! :)

(Fast Daniel har bott i Göteborg i 37 år och har varken varit i Botaniska trädgården eller på Ullevi så jag ligger i lä haha)

Sen har vi haft besök av Julias farmor och farfar. Vi bakade stora chokladmuffins och bjöd på. Kanongoda :D

Jag och Daniel idag, foto taget av Julia.


Och nu precis gav sig Daniel och Julia ut på en cykeltur. Vi hade massor med brödskalkar kvar sen vi gjorde smörgåstårtorna så dem skulle hitta någon damm och mata änder :)




Strax ska jag börja på vår exklusiva lördagsmiddag; fiskpinnar och kokt potatis :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0