Vad ska jag äta?

Efter lite påtryckningar från oroliga kompisar så ringde jag in till förlossningen och dem tyckte inte jag behövde komma in. Hon tyckte det lät som maginfluensa. Men jag skulle försöka dricka och äta och får jag ont i magen igen ska jag ringa igen...

Tror att hon tog sitt beslut mycket på att jag känner bebisen. Hade jag inte gjort det hade hon nog haft en annan åsikt.

Jag bara hoppas nu att jag slipper få så ont senare idag elllr inatt igen. Nu hade jag ju "tur" som fick ont bara en timme innan Daniel kom hem, tänk om jag får ont mitt i natten och det dröjer massor med timmar tills han kommer. Hujedamej!!

Nu ska jag hitta nått vettigt att äta. Jag vet dock inte alls vad... Vågar knappt äta nått... Men det lät som att det viktigaste var att jag drack, så det får jag göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0