Vår dag

Efter min fruktansvärda snöupptäckt så gjorde jag en köttfärssoppa som jag skulle ha till lunch. Det blev jättemycket soppa så jag har att äta i flera dagar :) Skönt att ha något stående i kylen som man kan ta av och bara värma på... Jag har kommit in i en period då jag känner mig hungrig/sugen på nått hela tiden...

Efter det åkte vi och "storhandlade", vi har så mycket matlådor i frysen så vi behövde bara handla färskvaror som mjölk och bröd typ.
När vi ändå var ute och körde så åkte vi och kollade på området där Daniel ska jobba framöver.

Middag idag blev McDonald's faktiskt. Sug och lathet :P Gott var det!

Imorgon ska vi åka upp och hämta Julia i skolan sen åka till stallet med henne och efter det äta på restaurang. Hon kom ju aldrig i helgen pga halsfluss så bara för att det inte ska dröja ända tills nästa helg så löser vi det såhär :) Jag tror det blir kinamat...

Dock har jag väldigt ont i rygg/skinka/ben just nu. Sådär vidrigt ont, det strålar i hela benet och jag vill helst inte röra mig en millimeter. Får se hur natten blir. Det är lättare att sova med detta än foglossning, men det är inget kul ändå...
Men ni kan ju hjälpa till att hålla tummarna för en bra natt så jag kan hänga med upp imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0