+13



+13 dagar idag... Vilket betyder 2 hela veckor imorgon... Detta trodde vi aldrig...
Speciellt inte när jag hade som värst foglossning och både sjukgymnast och barnmorska sa att jag skulle slippa behöva gå över tiden! Men sen lättade foglossningen och det där löftet sprack visst lite :/

Men idag är jag peppad ändå, det är ju Göteborgsvarvet och jag tänkte ta mig in till Avenyn och titta när Daniel och mina föräldrar kommer förbi. Och så ska jag faktiskt köpa sötlakrits, det är jag sugen på :)

Men det blir nog en kort runda i stan för jag orkar inte stå upp alls lång tid i sträck och chansen att hitta en ledig bänk idag är nog minimal :P

Ikväll kommer mamma och pappa hit igen och då är det tacokväll som väntar... Imorgon kommer dem ytterligare en gång och då är det tårta som gäller! Lite kalas i efterhand för Daniel :)

Jo just ja, ni undrar kanske varför bebisen på (numera) uppräkningstavlan är upp och ner? Daniel tyckte att nu när bebisen vänt sig och är fixerad så borde han vara upp och ner på tavlan också, så på den vägen är det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0