Dagen D!

Då var den 8 maj här. Dagen som vi väntat på sen vi på rutin-ultraljudet fick datumet ändrat.
Men jag blir en av dem som passar in i statistiken att förstföderskor går över tiden :P

Här är inlägget från den 10 december då vi var på rutin-ultraljud!

Och här är den bästa bilden, både i färg och i svartvit. Det var helt magiskt att få se. Jag var så lycklig under den halvtimmen vi bara helt stumma fick kika in i magen på vår son! För att det var en pojke var det ingen tvekan om sa barnmorskan som utförde ultraljudet! :)






Och naiv som man är :P
När jag var i vecka 18 som på bilden nedan tyckte jag ju att jag redan var sååå tjock, ingen kunde väl ens missa att jag var gravid. Inte kunde jag bli större än så :P
Mohaha!

Vecka 18


Vecka 39



Natten var helt okej. Jag tror jag drabbats av minnesförlust för när jag vaknade 4.30 och gick upp och kissade så blev jag förvånad av att jag inte vaknat tidigare. Men jag måste ha varit uppe en gång där mellan kan jag tycka :P Skulle jag plötsligt få sova 5 timmar i sträck :P
Läskigt bara att jag är uppe och går i lägenheten men sen inte minns något hehe...

Vaknade av ont i benen imorse innan Daniel kom hem. Sen somnade jag om och vaknade inte ens när han klampade rundor i hallen. Somnade ytterligare en stund med honom breve och vaknade 8.30 med kramp i vaden! Aj! Fasiken vad det inte är skönt alltså!

Frukosten är uppäten och jag BORDE VERKLIGEN gå ut och diska. Vi som var så duktiga förra veckan och diskade upp flera gånger per dag för att ha det fint... Det fallerade kan man säga. Daniel har jobbat 36 timmar senaste 3 dygnen och jag har haft en trötthet som envisats!

Men en del kan jag ju orka ta iallafall! Vädret är fint så det blir säkert en liten tur ut till båten senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0