För varmt?! :O

Det är 26,8 grader ute! Galet varmt, och det blåser ingenting iallafall inte inne på gården, det hållet som vår balkong vätter åt...

Vi satte oss där ute för att äta frukost (eller hmm, ja 12.30 var klockan så vi kallar det brunch då :P). Men vi stack in så fort vi tagit sista tuggan för det var olidligt varmt... Jag älskar värme annars. Men senaste veckorna har jag inte ens kunnat sova med täcke på mig så det är nog tillfälligt att jag är otroligt varm i kroppen...

Om några veckor kommer jag älska värmen igen! :)

Magen är nu konstant stenhård så att kunna luta sig fram när jag äter är omöjligt... Det bästa bordet bär jag med mig hela tiden ;)



Det somrigaste som finns måste vara jordgubbar. Och på macka kan det aldrig bli fel :)



Nu ska vi bege oss ut på några ärenden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0