God frukost

Natten var överlag bra, men jag vaknade med världens jävla halsbränna halv fyra. Har haft väldigt lite och då mild halsbränna innan men när jag vaknade kändes det som någon satt fyr på halsen på mig. usch! Upp och dricka samarin, sen somnade jag igen och sov till Daniel kom hem...

Nu sitter jag här med en god frukost framför mig...


Tekaka med rökt skinka och gurksallad och så flingor med melon!
Jag unnar mig allt gott nu i slutet ;)

Däremot känner jag att gurksallad och halsbränna var en sådär bra kombination :( Må detta släppa igen, obehagligt ju...

Idag VILL jag göra mycket men har nu insett att det är föga lönt att lova mig själv att hinna med något :) Jag somnar ändå sen hehe...
Men vi ska fixa i ordning lite här. Para ihop strumpor från tvättningen kan jag ju göra om inte annat... Och så ska vi baka ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0