Godnatt!

Nu ska jag och mina extremt vattenfyllda och svullna fötter strax gå och lägga oss och sova! Dem är så svullna så det gör ont, varje steg är skitjobbigt... Sen är dem hyffsat normala imorgonbitti när jag vaknar, för att bara 20 minuter efter jag gått upp ha börjat svullna på rejält igen :( Suck... Längtar tills vattnet försvinner...

När Daniel låg och sov tidigare gjorde jag en currykorvgryta med diverse grönsaker. Blev två matlådor till Daniel och middag till mig ikväll. Vi får väl hoppas att han slipper nyttja den ena matlådan denna veckan dock ;) Han ska jobba onsdag och torsdag om inget händer innan dess...




Jag och lilleman har suttit och tittat på tv ikväll och brottats lite :) Han petar ut sina fötter så mycket så man kan flytta runt dem på magen haha... Mysigt att få den kontakten, men skulle ju vara 1000 gånger mysigare att få krama hela han!




Imorgon skulle jag egentligen till tandläkaren. Boka en tid ganska sent i maj för att vara säker på att inte vara gravid då :P Det är mycket vi bokat in i god tro att ha bebis då haha! Så jag får boka om tiden helt enkelt för man får ju inte röntga tänderna om man är gravid.

Nu blir det sängen och ligga och läsa en stund, sen sova! Imorgon ska vi på överburenhetskontroll kl 8 och Daniel hinner därför inte lägga sig och sova mellan jobb och kontrollen. Så jag tänkte gå upp tidigt och överraska honom med ett bad när han kommer från jobb :) Han skrev i ett mess att han hade ont i hela kroppen och skulle få ont bara han blinkade imorgon :P Så ett varmt bad kan nog göra susen för hans ömma kropp!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0