Middag?

Jag orkar inte göra någon mat :/
Åt spaghetti och köttfärsås till middag efter att ha somnat bredvid Daniel i sängen i ytterligare 1,5 timme... Trots min långa nattsömn :P Jag är trött nu igen...

Men middag kan jag inte få för mig att ens tänka på. Har en burk med spaghetti och köttfärsås i frysen men kul att äta det två gånger samma dag...

Jag funderar ärligt på att äta enbart sånt jag är sugen på... Och just nu är det cheeseballs, choklad, ananaskonserv, persikokonserv, rabarberpaj med vaniljsås, glass och oboy ;)

Skulle inte det vara en helt underbar fredagsmiddag att unna sig såhär i slutet?? :P

Jag kan inte ställa mig och göra värsta middan helelr för jag är för handikappad för att ta ut något från frysen och jag kan inte stå upprätt idag då det trycker på så mycket neråt... Ont i magen har jag så sitta/ligga är enda alternativet...

Så nu återstå atts e hur jag ska överleva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0