Rörelsefilm vecka 40+4

Vet ni när jag somnade? Strax innan 3 inatt... Varför? För att en galen lilleman höll på att vrida och sparka och böka tills dess :P

Titta först uppe vid elefantens öra, sen när jag flyttat kameran s titta vid snabeln! Så ser ni bäst rörelser!
http://www.youtube.com/watch?v=QQunIv-Imas

Och detta är bara lite rörelser jämfört med vad det var hela kvällen. Fast han rörde huvud och händer mycket och det får jag ej på film eftersom jag inte ser nedre delen av magen :P

Det blir nog ingen fotomodell av honom iallafall. Han kan röra på sig jättemycket men så fort kameran åker upp så blir han still :P

Strax innan 3 somnade jag alltså, då med en Alvedon i kroppen eftersom han rörde sig så mycket att jag till slut hade så ont i magen haha! Galningen där!

KOM UT!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag tror nog han blir fotomodell ändå, du säger ju alltid att jag rör mig för mycket när du fotar! så hur ska du ha det??????? :P

2011-05-13 @ 17:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0