Sista barnmorskebesöket

Idag var vi hos barnmorskan igen. Hon hade ju bokat av dagens tid då hon inte alls trodde att vi skulle behöva åka dit. Hon var säker på att vi skulle få bebisen innan helgen...

Men det blev visst ett besök till. Nästa inbokade besök vi har är på Östra på måndagmorgon. Så idag var sista barnmorskebesöket såvida vi inte bokar in en extratid i veckan av någon anledning...

Mitt blodtryck: 125/74
SF-mått: 41

Tyvärr sa hon inte bebisens hjärtljud och jag glömde fråga. Men det lät jättebra sa hon...

Och visst är det super att allt ser bra ut. Men det gör också att jag får gå maxtiden ut om inget händer. Så om inget händer innan, så sätter dem inte igång mig förrän BF+21, alltså den 29 maj... Det är riktigt långt tid dit!!! :(

Så nu hoppas jag att ni håller tummarna för att bebisen hittar ut av sig själv, gärna senast på torsdag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0