Tokdrömmar

Här sitter jag efter en lång natts sömn. Jag somnade vid 23.30 igårkväll efter att ha legat i sängen och sett teve nån timme. Och givetvis har jag vaknat under natten för att kissa men har somnat om snabbt...

Sen somnade jag till och med om efter att Daniel kommit hem från jobb, vilket brukar vara svårt då jag ofta blir pigg av ljuset i rummet. Så rätt förvånad blev jag när jag vaknade nu senaste gången och klockan var över 9.30.

10 timmars sömn är ju inte fel :) Känner mig piggare än på länge, dock inte superpigg. Tröttheten har bitit fast i mig men det är nog rätt normalt när man har 2 dagar kvar på en graviditet :P

Men mina drömmar har varit allt annat än normala inatt. Varje gång jag vaknat har jag haft en ny dröm att rynka pannan åt, tyvärr kommer jag inte ihåg alla nu. Det jag kommer ihåg är att i en dröm fick vi vår bebis, då var Anitra Steen barnmorskan (ni vet, Göran Perssons fru)...
I en annan dröm var jag på ÖB och handlade och bakom ett draperi på toaletten satt förra ägaren (som nu var död, men han glodde sådär skräckfilmsaktigt på mig i drömmen). Sen skulle jag ställa mig i kassan men man blev beskjuten med studsbollar :P

Sen vaknade jag som tur var...

Nu ska jag äta flingor med melon! Äntligen har jag fått en craving ;) Längtar efter galiamelon hela tiden... Tyvärr har jag nog fått tag på en som är för lite mogen denna gången så den är lite hård. Jag vill att den ska smälta i munnen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0