Första blicken

Tiden rinner iväg :) Datorn har verkligen (med all rätt) kommit i andra hand... Men bättre med en liten uppdatering än ingen uppdatering alls hoppas jag ;)

Igår var mina föräldrar här. Och Julia. Alla träffade dem Mille för första gången...
Igår började även Mille fästa blicken och titta stort så jag tror nog alla fick sig några ögonblick med honom :)

Julia och Mille vid första mötet!


Mille med sin nya sjömansmössa som Daniel föll pladask för när vi var ute och handlade idag ;)


Min mamma med Mille


Min pappa och Mille


Nya familjen :)


Och precis som det ser ut på bilderna så sov Mille precis hela kvällen, från ca kl 20 till 1.30 då vi gav honom mat. Vi var ju ganska rädda att han sen skulle vara vaken hela natten precis som natten därinnan... Vi prövade dock en ny taktik och la honom mellan oss i hopp om att det skulle funka bättre!

Och döm av vår förvåning när vi vaknade och han fortfarande låg och sov hur gott som helst :D Han hade inte nappen under natten och det i kombination med att han fick vara nära oss gjorde natten perfekt! Vi ska prova samma grej nu ikväll!



När vi åt frukost fick han sitta i babyskyddet och inviga nya fårfällen som han fick i födelsepresent av mina föräldrar!


Dagens Mille-outfit



I eftermiddags åkte vi och lämnade Julia och nu har vi en lugn kväll här hemma. Ska se Champions League-finalen och äta glass :)

Mys i soffan för en stund sen!


Så här såg det ut från mitt hål... Hur underbart som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0