Segt!

Vilken seg förmiddag. Jag orkar knapt skriva på tangenterna så seg jag är :P

Vi gick upp för snart en timme sen, men jag har inte kommit igång alls. Trots en mycket bra natt. Milton somnade vid 21, jag gick och la mig vid midnatt, Mille vaknade sen för att få mat någongång inatt, tiden är jag inte säker på men säg vid 2-3. Sen Vaknade han klockan 9. Han har blivit en lyxbebis igen minsann :) Det var han i början också men har sen kommit på tokigheter som att äta flera gånger per natt.

Han sov bra när han var förkyld men vaknade ändå flera gånger för att han tappade nappen och hostade och sånt. Men nu när han är frisk igen så sover han tungt och gott hela tiden :) skönt!

Idag blir det vaccination på BVC. Ska bli spännande att få honom vägd och mätt. Gud vad han har blivit tung alltså! Jag orkar med nöd och näppe bära honom upp för våra trappor...

Men nu först blir det frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0