Spexarkillen

Frukosten är nere, läkartid beställd (för Milles envisa hemska förkylning) och nu sover plutten middag.

Nu kanske man skulle ta sig ett ryck här :) Tanken var att vi idag skulle gå och handla lite, men just nu spöregnar det ute och det blåser halv storm så det lockar inge längre. Läkaren sa i måndags att vi bara skulle gå ut med Mille om det inte var för kallt och om det inte blåste.

Att jag bokat ny tid var för att jag ringde dit igen och hon i telefonen höll med oss om att denna förkylning pågått lite väl länge nu, dessutom med tanke på att det inte blir någon förbättring utan snarare tvärtom vissa dagar.

Men tokungen spexar iallafall på här hemma. Detta var imorse när jag gjorde frukost.








Nuförtiden har ju Daniel avancerat upp sig till en iPhone vilket betyder att han läser bloggen från mobilen när han är på jobb. Så jag kan inte längre sitta här och skriva att jag ska överraska honom med middag på bordet eller städat hem eller så för då vet han redan om det i förväg ;)
Men idag vet han att jag ville städa för ikväll ska julpyntet tas ner om här är fint hemma :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0