Trött tröttare tröttast

Idag får vi nog hålla tävling om vem som är trött, tröttare elelr trötast. Jag tror att alla anser sig vara det sistnämnda nämligen.

Milton hade ju inte världens bästa nattsömn vilket givetvis påverkar oss alla. Daniel går runt som ett lik, Mille somnar lite här och var och jag är också riktigt trött. Märkligt nog har vi ändå fått mer gjort idag än många andra dagar :O
Det har fotats gamla Millekläder, 4 maskiner tvätt har körts och nu diskar Daniel. Jag ska snart iväg och träna, kanske gör killarna några ärenden. Sen blir det middag och tidig sänggående idag :)

Killarna på lekmattan. Inte särskilt livat ;)


När Daniel gick ner till tvättstugan tyckte jag att det blev oroväckande tyst här hemma. Jag antog att Mille antingen somnat eller låg och pillade på stereon elelr liknande. Gick ut i vardagsrummet och fann honom såhär :P


Inte ens nappen hann han få in i munnen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0